Tvisteløsningspolicy

1. Formål

Japebo.no er forpliktet til å tilby utmerket kundeservice. Denne tvisteløsningspolicyen beskriver hvordan vi håndterer eventuelle tvister relatert til bestillinger, betalinger eller levering.

2. Kontakt kundeservice først

Hvis du opplever problemer med en bestilling, anbefaler vi at du først kontakter vår kundeservice:

E-post: info@japebo.no

Vi vil gjøre vårt beste for å løse saken raskt og rettferdig.

3. Prosess for tvisteløsning

  • Trinn 1: Kontakt kundeservice og beskriv problemet.
  • Trinn 2: Vi undersøker saken og svarer deg innen 5 virkedager.
  • Trinn 3: Hvis vi ikke finner en tilfredsstillende løsning, kan saken eskaleres til videre vurdering.

4. EU’s nettbaserte tvisteløsningsplattform (ODR)

Hvis vi ikke kan finne en løsning via kundeservice, har du rett til å bruke EU’s nettbaserte tvisteløsningsplattform (ODR):

https://ec.europa.eu/consumers/odr

5. Gjeldende lov

Alle tvister som ikke kan løses via kundeservice eller ODR-plattformen, vil bli behandlet i henhold til norsk lov, og eventuelle rettslige skritt må tas ved norske domstoler.

6. Endringer i denne policyen

Vi forbeholder oss retten til å oppdatere denne tvisteløsningspolicyen ved behov. Endringer publiseres på denne siden.

7. Kontaktinformasjon

Hvis du har spørsmål om tvisteløsning, kontakt oss på:

E-post: info@japebo.no

Sist oppdatert: mars 2025